duminică, 6 martie 2011

My day


O noua primavara, un nou inceput...

O noua etapa incepe acum pentru mine


Implinirea celor 18 primaveri si obtinerea permisului de conducere

Cand am implinit 14 ani, abia asteptam sa-mi iau buletinul...ce tare ma simteam atunci

"Fetita lui tati are buletin, e fetita mare!!"

Acum, fetita lui tati implineste 18 ani si in curand va avea propria masina si isi va lua viata in

maini cat de curand.


Ce fericita ma simt cand ma urc la volan, chiar daca inca fac scoala si mai am un secol pana la examen

Dupa ce am visat toata viata la asta, iata ca in sfarsit am varsta legala ... varsta legala pentru multe alte lucruri


La 18 ani, avem asa zisul discernamant .. putem conduce, putem vota, putem lua hotarari importante pentru viitorul nostru

Pentru mine, insa, varsta de 18 ani este o varsta ca oricare alta, nu sunt inca de capul meu, depind de parinti, de bunici, de familie ... nu m-as descurca fara ei


Cand am implinit 14 ani, spuneam: "Uite, tati, peste 4 ani o sa fiu majora si voi putea da de carnet", la 15 ani la fel .. deja aveam varsta legala si pentru stat in fata ... ce bine ma simteam :)


Acum, la 18 ani, ma vad undeva la 20 de ani, la facultate, independenta ...

"Fetita lui taticu" a crescut, acum nu mai cearta tati zidul cand se loveste, nu mai plange la fiecare cazatura mai serioasa, nu mai cade in curte pe pietre si isi juleste genunchii si vine bunicul si ii spune "Lasa, taticutule, ca trece" ... nu mai alearga pe malul raului, nu se mai joaca in noroi si face prajituri din nisip, n-o mai tine mami in ham ca sa nu cada pe strada si s-o ia la fuga, nu mai pleaca de acasa ca sa-si cumpere corn cu ciocolata de la magazinul de vis-a-vis ... acum "micuta fetita" isi face planuri de facultate, iese in oras, isi cumpara haine, umbla dupa pantofi, viseaza la rochii si la baieti .... in cateva cuvinte, a crescut ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Express yourself ;)